niedziela, 30 sierpnia 2015

Inna twarz bloga

Cześć. :)
Piszę do was z pewną kwestią. Jak wiecie, pisanie opowiadań tak jakby znudziło mnie i nie chcę tego dalej robić, a dodawanie rozdziału raz na 4 miesiące jest męczeniem was więc definitywnie kończę z tym.
Jednakże...
Blog ma już prawie 20 tysięcy wyświetleń więc wydaje mi się że całkowite porzucanie go byłoby głupstwem. Sama włożyłam mase czasu w pisanie, a wy, wasz czas poświęcony na czytanie, wasze komentarze i to wszystko... Nie, zamkniecie bloga nie wchodzi w grę!
Zastanawiałam się nad tym i wpadłam na pewien pomysł. Co byście powiedzieli żeby ten blog był o wszystkim? Tak po prostu, nie koniecznie bardzo związanym z Neymarem, Barcą itp, choc jak wiadomo to duża część mojego życia.
Trochę tego, trochę tamtego. Jakieś zdjęcia (nie wiem czy wiecie ale interesuję się trochę fotografią i bardzo lubię robić od czasu do czasu jakieś zdjęcia), wpisy codzienne takie zwykłe, poruszanie różnych tematów np na wasze życzenie itp. itd.
Jestem osobą która lubi różnorodność i zazwyczaj szybko się nudzi. Dlatego uważam że pomysł na bloga o wszystkim były dobry, ponieważ nie będzie takiej rutyny która mogłaby właśnie mnie zniechęcić.
PS Nie ukrywam że w najbliższym czasie chciałabym założyć kanał na youtube, ale na razie nie mam potrzebnego sprzętu. :)
A wy, co myślicie? Chcielibyście coś takiego ode mnie? A może macie jakieś pomysły o czym jeszcze mogłabym pisać, co mogłoby się tu dziać żeby nie było nudno?
Opinie i pomysły proszę bez skrępowania pisać w komentarzach, zdanie każdego wezmę pod uwagę! ;*
Dziękuję za przeczytanie. ♥
~ Wika

4 komentarze:

  1. Mega pomysł mi się podoba i czekam na realizację go:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :* @neymarnjrdasilva

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysl �� sama osobiscie opowiadan nie lubie, wiec jak dla mnie idealne rozwiazanie ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, nie byłam tutaj nigdy wcześniej, do aska dołączyłam późno i dopiero poznałam ciebie :) ale sądzę, że to świetny pomysł. Coś w stylu "każdy znajdzie coś dla siebie" :D
    Powodzonka! ♥

    OdpowiedzUsuń